Utvärdering av IT-ärenden

27 maj 2024

HUVUDWEBB, Stöd i arbetet

Servicedesk/IT-avdelningen i Skövde har tidigare använt en telefontjänst där du kan bli uppringd efter ett samtal med Servicedesk IT och fått ge en bedömning på din upplevelse av kontakten med dem. Nu utökar Servicedesk IT din möjlighet att ge feedback.

Servicedesk /IT-avdelningen i Skövde strävar efter att ständigt förbättra sin service och kundupplevelse. Din feedback är ovärderlig i detta arbete. 

När ett ärende är avslutat får du nu i lösningsmailet en länk till en utvärdering, där kan du svara på några snabba frågor om din upplevelse.

Hinner du inte med frågorna finns också ikoner i form av positiva och negativa emojis att klicka på. Servicedesk IT har även utökat möjligheterna till kontakt med en Chatt i Serviceportalen. Chatten fungerar som ett komplement eller ersättning till telefonsamtalen eller för att lägga ett ärende till IT. Du hamnar i samma kö som om du ringer in men förhoppningsvis får du en enklare och snabbare kontakt!