Beställning av digitaliseringsstöd

Telefon
0503-35000

Telefontider
Mån-Fre kl. 07.30-16.00

E-post
kontaktcenter@hjo.se

Besöksadress
Bangatan 1 B

Öppettider
Mån-Fre kl. 07.30-16.00

Hitta hit

Postadress
544 30 Hjo

Beskrivning av beställningsprocessen

Behov – Verksamhetschef identifierar ett behov inom verksamheten. Beställning utförs av VC. Verksamhetsnära stöd tar emot och kvitterar beställningen, tilldelar beställningen en ansvarig resurs.

Projekt – Tilldelade resurser arbetar tillsammans om behovet föreligger. Föreligger inget sådant behov hanteras projektet inom Verksamhetsnära stöd.

Leverans – Leveransen kvalitetsgranskas av Verksamhetsnära stöd. Uppfylls kriterierna går resultatet vidare till Verksamhetschef, som i sin tur får godkänna alternativt underkänna resultatet. Vid underkänt resultat återgår beställningen till Verksamhetsnära stöd, vid godkännande så övergår ansvaret till Verksamhetschef.

Verksamhetschef äger frågan för vidare hantering.